Motor Oil: Αρχές του 2020 η επενδυτική απόφαση για τη μονάδα ηλεκτροπαραγωγής LPG στην Κρήτη- Μικρά έργα στις ΑΠΕ

Motor Oil: Αρχές του 2020 η επενδυτική απόφαση για τη μονάδα ηλεκτροπαραγωγής LPG στην Κρήτη- Μικρά έργα στις ΑΠΕ

Κωνσταντίνος Φιλίππου 28 11 2019 | 07:39 energypress.gr

Στη φάση της μελέτης σκοπιμότητας έχει η Motor Oil  το έργο της κατασκευής της μονάδας παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας ισχύος 120 MW και ύψους 100 εκ. ευρώ με καύσιμο το LPG.

Την ίδια στιγμή o ενεργειακός όμιλος συνεχίζει τη σταδιακή του διείσδυση στις ΑΠΕ έχοντας στο «μικροσκόπιο» κι άλλα μικρά έργα.

Τα παραπάνω έκανε γνωστά, σύμφωνα με πληροφορίες, στη διάρκεια της conference call προς τους αναλυτές, ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας Πέτρος Τζαννετάκης, κάνοντας παράλληλα λόγο για ισχυρή ρευστότητα.

Ειδικότερα, και όπως αναφέρουν πηγές που παρακολούθησαν χθες την τηλεδιάσκεψη της διοίκησης του ομίλου στο πλαίσιο της ανακοίνωσης των οικονομικών αποτελεσμάτων του εννιαμήνου, το στέλεχος ερωτηθείς για τη μονάδα της Κρήτης είπε πως είναι σε εξέλιξη η μελέτη σκοπιμότητας, προσδιόρισε το ύψος της επένδυσης στα περίπου 100 εκ. ευρώ και πρόσθεσε πως η τελική επενδυτική απόφαση θα ληφθεί στις αρχές του νέου έτους.

Επίσης, ο κ. Τζαννετάκης, σύμφωνα πάντα με πληροφορίες, όταν κλήθηκε να σχολιάσει τα μελλοντικά σχέδια της Motor Oil για τις ΑΠΕ, μετά την τελευταία εξαγορά της  ΣΤΕΦΑΝΕΡ Ενεργειακή που διαθέτει τρεις άδειες αιολικών πάρκων ισχύος 9,4 MW, υποστήριξε πως η εταιρία εξετάζει έργα προκειμένου να αξιοποιήσει τις κατάλληλες ευκαιρίες. Πηγές θέλουν, τον αναπληρωτή διευθύνοντα σύμβουλο να είπε πως τα ανοίγματα του ομίλου δεν θα είναι σε μεγάλα αλλά σε μικρά έργα.

Για τη Motor Oil, όμως φτάνει η ώρα και της μεγάλης επένδυσης των 310 εκ. ευρώ στα διυλιστήρια της Κορίνθου. Οι μονάδες που παράγουν σήμερα νάφθα θα αναβαθμιστούν ώστε να δίνουν βενζίνη υψηλότερων οκτανίων. Η διοίκηση του ομίλου είπε ότι το έργο θα ξεκινήσει τον Ιανουάριο.

Τέλος ο κ. Τζαννετάκης ρωτήθηκε και για την ετοιμότητα των διυλιστηρίων στις νέες υψηλές απαιτήσεις (με βάση τον ΙΜΟ) για ναυτιλιακά καύσιμα χαμηλότερης περιεκτικότητας σε θείο. Φέρεται να απάντησε πως η Motor Oil είναι έτοιμη αν και η ζήτηση ακόμη δεν έχει σημειώσει αξιόλογη μετάβολη.