ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ

Με ενδυνάμωση της Avin η επέκταση της Motor Oil στην αγορά καυσίμων

http://www.kathimerini.gr/961079/article/oikonomia/epixeirhseis/me-endynamwsh-ths-avin-h-epektash-ths-motor-oil-sthn-agoraΧΡΥΣΑ ΛΙΑΓΓΟΥ -kaysimwn

Τα νέα πρατήρια της ΑVIN θα αποτελούν ταυτόχρονα σημεία πώλησης καυσίμων, εξυπηρέτησης του οδηγού και ενεργειακό hub, αφού μέσω αυτών εκτός από υγρά καύσιμα θα διατίθεται και υγραέριο, αλλά θα υπάρχει και σταθμός φόρτισης για ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα κατά τα πρότυπα ανάπτυξης τω πρατηρίων στις ανεπτυγμένες χώρες της Ευρώπης, όπου, όπως εξηγούν στελέχη της εταιρείας, το μεγαλύτερο μέρος του τζίρου δεν προέρχεται από το καύσιμο.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ:

Στρατηγική διασφάλισης και επέκτασης των μεριδίων της στην εσωτερική αγορά καυσίμων μέσω της αναβάθμισης της Αvin, που αποτελεί και το «δικό της παιδί» στον τομέα της εμπορίας όπου δραστηριοποιείται και με το δίκτυο της Shell, επιλέγει η Motor Oil ενόψει του νέου ανταγωνιστικού περιβάλλοντος που διαμορφώνουν αφενός η διαφαινόμενη έξοδο από την κρίση και η συνακόλουθη αύξηση της ζήτησης και αφετέρου οι επικείμενες διαρθρωτικές αλλαγές στον κλάδο που δρομολογεί η είσοδος στρατηγικού επενδυτή στα ΕΛΠΕ.

Μετά 40 έτη

Επειτα από 40 χρόνια λειτουργίας η Αvin αλλάζει λογότυπο και σχεδιασμό πρατηρίου για να στηρίξει τη στρατηγική επέκτασης των ιδιολειτουργούντων πρατηρίων και παροχής στους πελάτες της υψηλής ποιότητας προϊόντων και υπηρεσιών. Το δίκτυο της Αvin αριθμεί σήμερα περί τα 500 πρατήρια, εκ των οποίων πάνω από 110 είναι ιδιολειτουργούμενα.

Στόχος είναι η αύξηση των ιδιολειτουργούντων πρατηρίων και σε αυτή την κατεύθυνση η εταιρεία σχεδιάζει την κατασκευή 20 νέων πρατηρίων, εκ των οποίων τα τέσσερα πρώτα επί της Ιονίας Οδού. Τα δύο μάλιστα εξ αυτών, ένα στο Ευηνοχώρι και ένα στο Επισκοπικό, θα ξεκινήσουν να κατασκευάζονται μέσα στον Μάιο. Η ανάπτυξη δικτύου στις εθνικές οδούς στηρίζεται στην εκτίμηση της διοίκησης της εταιρείας για σημαντική αύξηση της τουριστικής κίνησης τα επόμενα χρόνια. Αυξητική τάση παρατηρείται στην αγορά από τον Απρίλιο, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της Αvin. To πρώτο τρίμηνο του έτους, η ζήτηση στις βενζίνες αυξήθηκε κατά 1,9% και στο πετρέλαιο κίνησης κατά 5,8%, ενώ του πετρελαίου θέρμανσης μειώθηκε σε ποσοστό 22%.

Τα νέα πρατήρια της Αvin, όπως τονίστηκε στη χθεσινή παρουσίαση, θα αποτελούν ταυτόχρονα σημεία πώλησης καυσίμων, εξυπηρέτησης του οδηγού και ενεργειακό hub, αφού μέσω αυτών εκτός από υγρά καύσιμα θα διατίθεται και υγραέριο αλλά θα υπάρχει και σταθμός φόρτισης για ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα κατά τα πρότυπα ανάπτυξης τω πρατηρίων στις αναπτυγμένες χώρες της Ευρώπης, όπου, όπως εξηγούν στελέχη της εταιρείας, το μεγαλύτερο μέρος του τζίρου δεν προέρχεται από το καύσιμο.

Εμπορική πολιτική

Η εμπορική πολιτική της Αvin στηρίζεται και από ένα αναβαθμισμένο πρόγραμμα ποσοτικού και ποιοτικού ελέγχου στα πρατήριά της, το οποίο ξεκινάει από τους όρους των συμβάσεων με τους πρατηριούχους που φέρουν το σήμα της. Οπως εξήγησε ο γενικός διευθυντής της εταιρείας κ. Τόλης Βασιλακάκης, εδώ και ένα χρόνο οι συμβάσεις με τους πρατηριούχους προβλέπουν όρους για αφαίρεση σήματος και παύση συνεργασίας σε περίπτωση που από τους ελέγχους που κάνει η ίδια η εταιρεία διαπιστωθεί κατ’ εξακολούθησιν παρανομία. Το 2017, εξειδικευμένα οχήματα της εταιρείας διένυσαν πάνω από 150.000 χιλιόμετρα πραγματοποιώντας 30.000 αναλύσεις ποιότητας και ελέγχους σε αντλίες και άλλα κρίσιμα σημεία του πρατηρίου. Η διοίκηση της Αvin παρουσίασε χθες τα νέα καύσιμα που διακινεί μέσω των πρατηρίων της όπως και τις προωθητικές ενέργειες που εφαρμόζει. Μέσω των πρατηρίων της η Αvin προσφέρει δύο συμπληρωματικές οικογένειες καυσίμου, την οικογένεια Best Value (αμόλυβδη βενζίνη Best Value 95 για ξεκάθαρη οικονομία έως 4% και πετρέλαιο Best Value Diesel για φροντίδα του κινητήρα) και την οικογένεια Action (βενζίνη Action 100 και Action Diesel) με ειδικά πρόσθετα τελευταίας γενιάς που εξασφαλίζουν υψηλές αποδόσεις, επιτάχυνση και προστασία του κινητήρα από τις φθορές. Για να επιβραβεύσει τους πελάτες της, η Αvin ξεκίνησε στο τέλος του 2017 το πρωτοποριακό πρόγραμμα «Αvin κερδίζω» μέσω του οποίου ο πελάτης με κάθε συναλλαγή σε καύσιμα, λιπαντικά και πετρέλαιο θέρμανσης μπορεί να συλλέξει πόντους με χρήση της κάρτας ή της εφαρμογής. Μόλις συγκεντρωθούν 250 πόντοι αμέσως βγαίνει ένα κουπόνι αξίας 3 ευρώ, το οποίο μπορεί να εξαργυρωθεί ακόμα και από την αμέσως επόμενη αγορά στο πρατήριο.

Σε ό,τι αφορά στο νέο λογότυπο και την εταιρική εικόνα των πρατηρίων Αvin, πρέπει να επισημανθεί η ελληνικότητα των χρωμάτων (λευκό και γαλάζιο), επιλογή που υποδηλώνει και το στίγμα που θέλει να δώσει στους καταναλωτές προεξοφλώντας την είσοδο ξένης εταιρείας στoυς βασικούς ανταγωνιστές της EKO και BΡ